Algemene informatie
Terug naar klantenservice
Wanneer u een klacht heeft over BoumanOnline, de werkwijze, onze service, de aflevering door de vervoerder of over een product dat u via deze website heeft gekocht, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen. Uw klacht wordt door BoumanOnline bijzonder serieus genomen. Wij zullen u na ontvangst van uw klacht binnen 24 uur schriftelijk (per e-mail) een bevestiging van ontvangst geven. Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de regeling van de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Heeft u een klacht die met de grootste spoed door ons moet worden behandeld, dan kunt u contact opnemen met Robbert Treffers van BoumanOnline.
Klik hier om direct contact op te nemen met Robbert Treffers via [email protected]
Wij zullen iedere klacht persoonlijk behandelen en u middels een door u gekozen medium op de hoogte houden. Dit kan zijn per telefoon, whatsapp, sms of e-mail. Wij staan u binnen 48 uur inhoudelijk te woord over uw klacht.
Voor meer informatie kunt u terecht op www.sgc.nl
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/