Shopping bag

Uw shopping bag is leeg

Betalen

  • Wat is het rekeningnummer van BoumanOnline?

    Voor het doen van een betaling kunt u de volgende rekeninggegevens gebruiken: Rabobank 1032.33.342 ten name van BoumanOnline in Culemborg. Het IBAN nummer is NL34 RABO 0103233342.

  • Wat is het rekeningnummer van BoumanOnline? (Internationaal)

    Voor internationale bankoverschrijvingen heeft u de volgende gegevens nodig: IBAN: NL34 RABO 0103 2333 42 en BIC: RABONL2U onze volledige adresgegevens vind u onderaan de website.
  • Waarom staat de BTW los vermeld?

    Ieder product op de website van BoumanOnline wordt weergegeven met een prijs inclusief 21% BTW. Wanneer u de BTW apart vermeld ziet, is dit al inbegrepen in de getoonde prijs. Dit bedrag wordt niet extra bij uw aankoopbedrag opgeteld.

  • Op welke wijze kan ik betalen?

    BoumanOnline biedt u verschillende online betaalmogelijkheden: iDeal en PayPal worden het meest gebruikt, daarnaast biedt BoumanOnline u de mogelijkheid om te betalen met de volgende Creditcards: Visa, AMEX, Mastercard, Maestro. Giropay en Mr. Cash zijn betaalmethoden voor onze klanten uit België en Duitsland. Wanneer u niet het gehele bedrag vooruit wenst te betalen, kunt u er voor kiezen om het aankoopbedrag contant te betalen aan de koerier van vervoerder GLS, u kiest hiervoor de optie "Rembours".

Garantie

  • Wat is de BoumanOnline Garantie?

    De BoumanOnline Garantie is een garantietermijn van 5 jaar, het is een verlenging van de standaard fabrieksgarantie met 3 jaar. De voorwaarden die worden gesteld aan deze garantie zijn dezelfde als worden afgegeven door de fabriek. Zo moet het horloge worden onderhouden bij een officiële dealer en dienen alle papieren hiervan te worden bewaard. BoumanOnline biedt garantie aan als service. De garanties zijn geen beperking op de geldende wetten en regels aangaande garantie en conformiteit.

  • Mijn aankoop vertoont kuren binnen de garantietermijn. wat nu?

    Wanneer er een probleem ontstaat met uw aankoop binnen de gestelde garantietermijn lossen wij dit graag voor u op. Wel is het belangrijk om te weten dat de garantie die wij u verlenen (afgezien van de BoumanOnline Garantie op horloges), in het hele land kan worden behandeld. U kunt zelf inschatten wat de ernst van het probleem is, daarna kunt u besluiten om uw aankoop terug te sturen naar ons. In ieder geval is het wel belangrijk dat u ons van te voren op de hoogte brengt zodat wij u zo snel mogelijk kunnen adviseren en helpen.

  • Worden mijn verzendkosten vergoed?

    Wanneer u een product onder de garantie wilt retourneren, neem dan contact met ons op. Na een korte beoordeling door middel van foto's kunnen wij bepalen of uw aankoop onder garantie kan worden gerepareerd. Als uw product inderdaad een garantiekwestie betreft dan ontvangt u van ons een retouretiket voor de kosteloze retourzending van uw product.

Groeibriljant

  • Wat is groeibriljant?

    Groeibriljant is een spaarvorm waarbij u in uw eigen tempo kunt sparen voor het luxe juweel van uw dromen. U koopt een sieraad zoals dat door BoumanOnline wordt verkocht, na een door uzelf te beslissen periode kunt er voor kiezen om de diamanten in uw sieraad te laten "groeien". U ontvangt dan een compleet nieuw sieraad met grotere of meer diamanten dan u al had.
  • Wat kost het?

    Het laten groeien van uw diamanten gaat niet vanzelf. U kunt er voor kiezen om uw diamanten te laten groeien door een bijbetaling te doen. Deze moet tenminste 50 % bedragen van de actuele winkelverkoopprijs van uw sieraad. Stel u koopt een ring van 500 euro, deze wilt u inruilen tegen een sieraad met meer diamanten. U krijgt 500 euro terug wanneer u een nieuw sieraad koopt van tenminste 750 euro. De bijbetaling is dus afhankelijk van de waarde van uw eigen sieraden.

  • Groeien de diamanten écht?

    Nee, de diamanten die u heeft blijven voor altijd even groot. Wanneer u "groeit" worden nieuwe, andere diamanten gebruikt voor uw sieraad. Daarnaast wordt het complete sieraad opgepoetst en nagelopen. U ontvangt dus weer een gloednieuw juweel retour.

Mijn account

  • Mijn bestelling staat op "Bestelling Ontvangen". Wat betekent dat?

    "Bestelling Ontvangen" is de status voor iedere bestelling die binnen komt via de website. Om te zien of uw bestelling ook op een goede manier bij ons is binnen gekomen, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.

  • Mijn bestelling staat op "Bestelling in Behandeling". Wat betekent dat?

    Dagelijks importeren wij bestellingen van de website naar onze winkel. "Bestelling in Behandeling" betekent dat wij uw order hier in de winkel hebben ontvangen en dat we voor u aan de slag gaan.
  • Mijn bestelling staat op "Wordt verwerkt". Wat betekent dat?

    Wanneer uw bestelling de status "Wordt verwerkt" heeft, is uw bestelling geïmporteerd vanuit de website naar de winkel. De volgende status is "In behandeling".

  • Hoe kan ik me aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?

    Wanneer u inlogt op uw account kunt u zich aan- en afmelden voor de BoumanOnline nieuwsbrief en ook voor de BoumanOnline Membersale.
  • Mijn bestelling staat op "Bestelling Verzonden". Wat betekent dat?

    Wanneer uw orderstatus op "Bestelling Verzonden" staat is uw bestelling aangemeld voor verzending. Doorgaans ontvangt u op diezelfde dag rond 17:00 uur een mail met de Track & Trace gegevens om uw pakket te kunnen volgen.

  • Er staan meerdere, dezelfde bestellingen in mijn account!

    Wanneer u een bestelling plaatst kan het voorkomen dat er door een storing bij de betaling meerdere dezelfde orders worden aangemaakt. Enkel de order waar een betaling aan gekoppeld is zal door ons in behandeling worden genomen. De overige orders kunt u negeren of ons e-mailen zodat wij ze uit uw account verwijderen.

Orders

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Een bestelling plaatsen via de website van BoumanOnline is eenvoudig, snel en vertrouwd. Wij doen onze uiterste best om er voor te zorgen dat onze website voor iedereen te bedienen is, mocht u toch vragen hebben over het bestelproces, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Lees voor meer informatie deze pagina.

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    U kunt een bestelling bij BoumanOnline kosteloos annuleren. Wilt u de bestelling annuleren, dan verzoeken we ons een e-mail te zenden met daarin uw naam en ordernummer. Als het gaat om een spoedannulering, bijvoorbeeld als u annuleert op dezelfde dag als u heeft besteld, dan verzoeken we u te bellen om ons te wijzen op uw e-mail.

  • Ik wil meer dan 10 stuks van hetzelfde artikel bestellen

    Wanneer u interesse heeft in meer dan één exemplaar van hetzelfde artikel, dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen. Hoewel wij in grote mate leveren uit eigen voorraad zal voor meerdere dezelfde items bij voorkeur worden geleverd uit de voorraad van onze leveranciers.

  • Ik zoek een artikel maar kan het niet vinden, kan ik het bij BoumanOnline kopen.

    BoumanOnline voert een uitgebreide collectie van diverse horloge- en sieradenmerken als mede een eigen lijn gouden sieraden onder de naam Bouman Collectie. Er wordt selectief gekozen voor producten die wij voor het internet geschikt vinden. Maar als officieel dealer van alle merken kunnen wij nagenoeg altijd uw speciaal gewenste producten bestellen. Schroom daarom niet om contact met ons te zoeken, wij helpen u graag verder.

Retourneren

  • Wat is het verschil tussen ruilen en retourneren?

    Onder retourneren verstaan wij het definitief terug zenden van producten. Bij ruilen wilt u er een ander product voor in de plaats. Bij BoumanOnline kunt u gratis ruilen via het Kiala etiket dat bij uw bestelling geleverd wordt. Retourneren kost met dit etiket € 3,95. Let Op: U kunt niet retourneren met het Kiala-etiket als u betaalt met accept giro.

  • Welke producten mag ik retourneren?

    In principe mag u ieder product dat u aankoopt via onze website retourneren. Uitzonderingen daarop zijn: Maatwerk en/of op verzoek veranderde artikelen. Oorsieraden die uit de sealverpakking zijn gehaald. Artikelen die beschadigd zijn door dragen. Voor meer informatie verzoeken we u deze pagina te lezen.

  • Wanneer stort BoumanOnline mijn aankoopbedrag terug?

    BoumanOnline heeft de wettelijke verplichting uw aankoopbedrag binnen 30 dagen terug te storten. Wanneer u een retourzending doet met het verzoek het aankoopbedrag terug te storten wordt de terugbetaling op werkdagen binnen 48 uur gedaan. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode staat het bedrag dan binnen 24 uur tot enkele werkdagen later weer op uw rekening. Let op: Uw betaling wordt letterlijk "teruggedraaid", betaalt u met een creditcard dan wordt het bedrag teruggestort op uw creditcard en niet op uw bankrekening.

  • Worden de verzendkosten voor retour zending vergoed?

    De verzendkosten die u maakt voor retour zending van uw aankoop worden onder normale omstandigheden niet vergoed door BoumanOnline.

Verzending

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Bij BoumanOnline is verzending vanaf € 30,00 gratis. Voor aankoopbedragen onder dit bedrag vragen wij een vergoeding van € 2,95. Iedere zending wordt verzonden als GLS Business Parcels, dit is een service die standaard wordt voorzien van Track & Trace zodat u altijd en overal uw zending kan traceren.

  • Wat is Track & Trace?

    GLS Maakt het door middel van barcodes mogelijk om uw zending te traceren. Iedere scan die men uitvoert, wordt (met enkele minuten vertraging) zichtbaar via de website van GLS. Hier kunt u zien waar uw bestelde horloge of sieraad zich bevindt. U ontvangt zodra uw pakket is verzonden een e-mail met een link om het pakket te volgen via de GLS website.