Terug

Klachten

Wij doen onze uiterste best om iedere bestelling via onze website naar uw volle tevredenheid te verzorgen. Heeft toch een klacht? Wij nemen dit uiterst serieus en zullen uw klacht zo snel mogelijk proberen op te lossen. 

Waar kan ik naartoe met mijn klachten?


Wanneer u een klacht heeft over BoumanOnline, de werkwijze, onze service, de aflevering door de vervoerder, of over een product dat u via deze website heeft gekocht, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen.

Heeft u een klacht die met de grootste spoed door ons moet worden behandeld, dan kunt u contact opnemen met Robbert Treffers van BoumanOnline.

Klik hier om direct contact op te nemen met Robbert Treffers via info@boumanonline.nl

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Uw klacht wordt door BoumanOnline bijzonder serieus genomen. Wij zullen u na ontvangst van uw klacht hiervan binnen 24 uur schriftelijk (per e-mail) hier een bevestiging van geven.

Wij zullen iedere klacht persoonlijk behandelen en u middels een door u gekozen medium op de hoogte houden, dit kan zijn per telefoon, whatsapp, sms of e-mail. Wij staan u binnen 48 uur inhoudelijk te woord over uw klacht.

Komen we er samen niet uit?

Indien de klacht niet binnen een redelijke termijn dan wel binnen 3 maanden na het indienen van de klacht in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de regeling van de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Voor meer informatie kunt u terecht op www.sgc.nl

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)".

Heeft u nog vragen?

U kunt altijd contact met ons opnemen via dit formulier!

Contactformulier

  • Gaat uw vraag over een bestelling? Gebruik dan het e-mailadres van uw account. Gaat uw vraag over een artikel op de website? Vermeld dan een artikelnummer of plaats een link naar de pagina op BoumanOnline.