Terug

Ruilen of Retourneren

Bij BoumanOnline hanteren we twee afzonderlijke termen voor producten die u terugstuurt. Als u iets retourneert, dan stuurt u uw aankoop definitief terug voor een terugbetaling van uw aankoopbedrag of annulering van de accept giro. Als u ruilt, dan wordt binnen de huidige bestelling een aanpassing voor u gedaan.


Voor retourneren en ruilen gelden verschillende voorwaarden, u leest er alles over onder de kopjes "Retourneren" en "Ruilen" verderop in deze klantenservice. Voor retourzendingen geldt dat u het ontvangen pakket binnen 30 dagen dient terug te sturen. De laatste dag waarop u een bestelling kunt terugsturen naar BoumanOnline is de 30e dag na ontvangst van uw bestelling. Bewaar uw verzendbewijs als u een pakket naar ons terugstuurt als bewijs van (tijdige) retourzending.

Retourzendingen die te laat worden teruggestuurd, worden niet geaccepteerd.

Wilt u iets ruilen, neem dan contact met ons op. U ontvangt een ruilformulier. Indien uw aankoopbedrag hoger is dan € 50,- dan krijgt u de beschikking over ons antwoordnummer om de bestelling kosteloos terug te sturen. Wij ruilen uw bestelling om en sturen deze (na ontvangst van eventuele bijbetaling) weer kosteloos naar u op. Bovendien zijn we bij ruilingen in veel gevallen coulant met de zichttermijn, ruilen buiten de zichttermijn van 30 dagen kan nagenoeg altijd tegen een kleine vergoeding. U leest meer op de "Ruilen"-pagina.

Uiteraard worden alle zendingen, zowel de ruilingen als de retourzendingen goed gecontroleerd op eventuele beschadigingen. De informatie op deze pagina is bedoeld voor particuliere klanten. Wilt u zakelijk bestellen bij BoumanOnline? Lees dan ook de informatie op de pagina Zakelijke klanten.

Heeft u nog vragen?

U kunt altijd contact met ons opnemen via dit formulier!

Contactformulier

  • Gaat uw vraag over een bestelling? Gebruik dan het e-mailadres van uw account. Gaat uw vraag over een artikel op de website? Vermeld dan een artikelnummer of plaats een link naar de pagina op BoumanOnline.